האם קיימות וילות מבודדות שמתאימות לקהל חרדי?

מערכת שורש  ה כסליו, תשעז  12/5/2016

מחירי החופשות בבתי מלון בישראל מרקיעי שחקים, ולא פעם משפחות חרדיות המונות נפשות רבות, נאלצות לוותר על העניין בשל העלות הגבוהה
.......................

האם קיימות וילות מבודדות שמתאימות לקהל חרדי?

וילות נופש הפכו בשנים האחרונות לאופציה מועדפת על פני בתי מלון, עבור הישראלים שומרי המסורת. הרצון ליהנות מאחדות משפחתית בשהייה של כל המשפחה יחד במתחם אחד, האבזור המתאים המאפשר שמירה על הכשרות ועל מנהגי הדת וההרגשה היוקרתית שבמגורים בוילה גדולה, גם אם מדובר על לילה אחד או שניים- הפכו את וילות הנופש לפופולריות מאוד בקרב הציבור הדתי. עם זאת, קיים אתגר מיוחד עבור משפחות דתיות בנופש מסוג זה, שכן בניגוד לבתי מלון בהן ישנה הקפדה על הכשרות של המזון בחדרי האוכל הנגישים וכן בית כנסת בתוך המבנה, בוילות נופש אופי החופשה נקבע על ידי הנופשים עצמם, ובחירת הוילה ומיקומה הם קריטיים למשפחות של חרדים.

באתר "VilotNofesh" תוכלו למצוא מבחר וילות מבודדות לכל קהל יעד ובמחיר שווה!

וילות מבודדות המיועדות לקהל הדתי- יש דבר כזה

וילות נופש ברובן ממוקמות במתחמים המאפשרים פרטיות עבור הנופשים בהן. המטרה היא לאפשר הנאה מלאה מבלי להיות מוטרדים מהפרעה של משפחות זרות הנופשות באותו בית הארחה, או שכנים המתגוררים קרוב. בניגוד למשל למתחם של מספר צימרים הקרובים זה לזה, בהם המרחב הציבורי כמו החצר או הבריכה משותף לכמה משפחות גם יחד, וילת נופש מאפשרת הנאה ממרחב נוח ומרווח, מחדרים גדולים ומחצר גדולה ופרטית רק עבור בני המשפחה, לשהייה מהנה במיוחד בשיא של נוחות. משפחות חרדיות המחפשות מקום לבילוי חופשה, ודאי ישמחו לדעת שישנן וילות הממוקמות ביישובים בעלי צביון דתי, קרוב לקברי צדיקים ואטרקציות שונות אחרות. בוילות כאלו ניתן ליהנות מכל הפרטיות והיתרונות שבוילה לעומת בית מלון, תוך קרבה פיזית למקומות כמו בית כנסת או מקווה שיאפשרו הליכה רגלית, דבר הכרחי בחופשה בסוף שבוע כמובן.

מה מייחד את וילות הנופש הכשרות?

וילות המיועדות לציבור הדתי, מתאפיינות בכך שהן מציעות את כל הדרוש לשמירת מנהגי הדת: ניתן למצוא וילות עם מטבח כשר ובו כיורים נפרדים, מכשירי חשמל כפולים לחימום אוכל בשרי וחלבי, ואפילו מיחם ופלטת שבת. האפשרות לשמור על מנהגי הדת היא קריטית כאשר משפחה חרדית יוצאת לנופש, ומכיוון שבוילה יש צורך בהיערכות מראש מבחינת מזון- שהרי אין חדר אוכל, האבזור המתאים חייב להימצא, ומומלץ לוודא זאת מראש עם בעלי המקום על מנת למנוע עוגמת נפש.

מדוע כדאי למשפחות חרדיות לצאת לנופש בוילה?

מחירי החופשות בבתי מלון בישראל מרקיעי שחקים, ולא פעם משפחות חרדיות המונות נפשות רבות, נאלצות לוותר על העניין בשל העלות הגבוהה. וילות נופש פותחות את האופציה לחופשה בעלות מתונה יחסית, בשל העובדה כי יש בתוך הוילות את האפשרות לבשל ולחמם אוכל, וכמובן ניתן להלין את כל בני המשפחה באותו מתחם, במקום לשכור כמה חדרים ולהשקיע סכום גדול מאוד על עצם הלינה. וילות נופש עשויות להוות פתרון נפלא בעבור משפחה חרדית, המעוניינת ליהנות מחופשה במקום מבודד ומבלי לוותר על שמירת הכשרות והמנהגים החשובים של הדת.